Reageert je knop niet meer goed? Dan is de kans aanwezig dat je knop communicatie problemen ervaart. De eerste stap om het probleem op te lossen is door de knop te verwijderen en opnieuw toe te wijzen in je Evohome bedieningspaneel.
Hoe verwijder ik de knop?
Houd de menu knop ingedrukt totdat je ‘TOEWIJZEN’ ziet. Houd vervolgens opnieuw de menu knop ingedrukt totdat je GEWIST ziet staan. De configuratie in de knop is nu gewist.
De zone dient ook gewist te worden in het bedieningspaneel.
Houd de menu knop ingedrukt, totdat je een systeemconfiguratie waarschuwing ziet. Bevestig dit met het vinkje. Kies ‘zone configuratie’ en vervolgens kies je de zone waar de knop was toegewezen. Verwijder die zone door op ‘wissen’ te klikken.
Heb je liever uitleg per video? Honeywell heeft hier een hele heldere uitleg voor.
Knop opnieuw toewijzen
Na het verwijderen moet je de knop opnieuw toewijzen.
Houd de menu knop ingedrukt totdat je in het systeem configuratie scherm komt. Bevestig dit met het vinkje.
- Kies voor ‘nieuwe zone’ en geef een naam op voor je zone.
- Selecteer het type verwarming voor de zone
- Pak de knop erbij en druk kort op de menu knop en vervolgens houd de knop ingedrukt totdat je TOEWIJZEN ziet. Druk nogmaals op de knop en je ziet ‘ONTVANGEN’. Je knop maakt verbinding met je bedieningspaneel.
Heb je liever uitleg per video? Honeywell heeft ook hier een hele heldere uitleg voor.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.